سوالات متداول

قیمت نرم افزار کابینت کار چقدره؟

قیمت خرید امتیاز استفاده و فعالسازی نرم افزار در حال حاضر 1,680,000 تومان و با 25 درصد تخفیف نوروزی 1,260,000 تومانه.

شرایط و قوانین مربوط به این امتیاز رو قبل از اقدام به پرداخت باید مطالعه و با آن موافقت کنید.

برای مطالعه قوانین و توافقنامه اینجا کلیک کنید.


نرم افزار بر روی چه ویندوز هایی اجرا می شه؟

نرم افزار کابینت کار روی تمام ویندوز ها از ویندوز 7 به بالا نصب و بدون هیچ مشکلی اجرا میشه.


سخت افزار مورد نیاز نرم افزار چیه؟

خیلی نیازی به سخت افزار رده بالا نیست.نرم افزار حتی روی سیستم های ddr2 قدیمی هم اجرا میشه.

فقط کافیه سایز صفحه نمایش از 1280 در 720 بالاتر باشه.


نرم افزار پیغام ناسازگاری صفحه نمایش نشون میده

1- مانیتور شما رزولوشن 1280 در 720 به بالا رو پشتیبانی نمی کنه.

2- خودتون رزولوشن صفحه نمایش رو زیر ابعاد بالا تنظیم کردید.

3- کارت گرافیک درست نصب نشده و رزولوشن بالا رو پشتیبانی نمیکنه.

4- در تنظیمات صفحه نمایش گزینه scale را بیشتر از %100 تنظیم کردید.


فایل نصب دانلود شده استخراج نمیشه

بدون شک فایل ناقص دانلود شده.

این مشکل بیشتر در استفاده از اینترنت adsl مخابرات پیش میاد که قطعی لحظه ای زیادی داره.

مرورگر کروم هم در این شرایط با کوچکترین قطعی دانلود رو قطع میکنه و به ظاهر فایل کامل دانلود شده.

اگر این مشکل رو دارید بهتره از IDM یا دانلود منیجر برای دانلود فایل استفاده کنید.


فایل Setup اجرا نمیشه یا خطا میده

1- فایل نصب 64 بیت را دانلود کردید و روی ویندوز 32 بیتی دارید نصب می کنید که نمیشه.اگر نمی دونید ویندوز شما 32 بیته یا 64 بیت نسخه 32 بیتی رو دانلود کنید.

2- محتویات فایل زیپ دانلود شده رو درست استخراج نکردید.

3- بعد از استخراج فایل زیپ محتویات و فایل های مورد نیاز رو حذف یا جا به جا کردید.


موقع نصب خطای متصل نبودن به اینترنت میده

1- واقعا سیستم به نت متصل نیست.

2- از اینترنت adsl مخابرات استفاده می کنید که قطعی لحظه ای زیادی داره.

3- از فیلتر شکن یا تغییر دهنده آی پی خاصی استفاده می کنید.

4- سرور نرم افزار به صورت موقت از دسترس خارج شده.در این صورت چند دقیقه ای تا رفع مشکل ارتباط با سرور صبر کنید.


نرم افزار نصب شده اما اجرا نمی شود

1- موقع نصب اتصال اینترنت قطع شده و نصب کامل انجام نشده.پس دوباره اقدام به نصب کنید.

2- موقع نصب به هر دلیلی پنجره نصب نرم افزار بسته شده یا به عمد پنجره نصب رو بستید.پس نصب کامل و صحیح انجام نشده.

3- فضای درایو C به طور ناگهانی پر شده یا هارد دیسک در آن درایو مشکلاتی دارد.

4- بعد از نصب به هر دلیل محتویات محل نصب نرم افزار رو تغییر دادید یا حذف کردید.

5- ویندوز مشکلاتی دارد که نیاز به بررسی یا ترمیم دارد.

6- ویندوز نیاز به تعویض دارد(احتمالش کمه).


نرم افزار در صفحه لود اولیه گیر میکنه

بدون شک فایل های سیستمی خود ویندوز خراب شدن.

میشه این فایل ها رو تعمیر کرد که مبحثی تخصصی داره.


پیغام به روزرسانی میده اما به روزرسانی انجام نمیشه

احتمالا به هر دلیل محتویات محل نصب نرم افزار رو از مسیر نصب پیشفرض جا به جا کردید.

مسیر نصب پیشفرض: C:\AMP\Kabinetkar


نرم افزار طراحی هم میکنه؟

خیر.

نرم افزار مربوط به آنالیزه نه طراحی.

اما توسط پلاگین های تولید شده برای نرم افزار 3dsMax و نرم افزار اسکچاپ میشه طراحی رو به کابینت کار برای آنالیز منتقل کرد.

میشه فیلم های آموزش این دو پلاگین رو در بخش فیلم های آموزشی نگاه کرد تا با شیوه کارشون آشنا شد.

برای آشنایی با پلاگین کابینت کار برای اسکچاپ اینجا کلیک کنید.


قیمت تموم شده برای مشتری هم حساب میکنه؟

خیر.

این نرم افزار مربوط به تولید کننده میشه نه مشتری.

بخش محاسبه قیمت داخل نرم افزار وجود داره که مربوط به هزینه های تولید کننده میشه.


نرم افزار روی چند تا دستگاه فعال میشه؟

فقط یک دستگاه

فقط دستگاهی که مراحل خرید و پرداخت روی اون دستگاه انجام شده باشه.

نمیشه به هر دلیلی از این دستگاه غیر فعال بشه و روی دستگاه دیگه ای فعال بشه.

برای استفاده روی چند دستگاه باید جداگانه برای هر دستگاه خرید و فعالسازی انجام بشه

قیمت خرید و فعالسازی روی چند دستگاه هیچ تفاوتی با قیمت در نظر گرفته شده ندارد.یعنی مثلا برای 5 تا دستگاه چیزی از قیمت در نظر گرفته شده کم نخواهد شد.

شرایط و قوانین مربوط به خرید این امتیاز رو قبل از اقدام به پرداخت باید مطالعه و با آن موافقت کنید.

برای مطالعه قوانین و توافقنامه اینجا کلیک کنید.


نرم افزار پنیاک هم با خرید کابینت کار فعال میشه؟

خیر.

پنیاک محصولی جدا از کابینت کار هست و در صورت نیاز جدا خرید و استفاده میشه.

داخل نرم افزار کابینت کار تمام امکانات مورد نیاز برای بهینه سازی برش و تولید نقشه برش وجود داره.

به اصطلاح غلط رواج یافته کابینت کار خودش قویترین کات مستر رو داره.

قیمت خرید امتیاز استفاده و فعالسازی نرم افزار پنیاک در حال حاضر 960,000 تومان و با 25 درصد تخفیف نوروزی 720,000 تومانه.


پلاگین های نرم افزار هزینه جداگانه دارند؟

بله.

تمام پلاگین های داخلی یا خارجی نرم افزار هزینه خرید و فعالسازی جداگانه دارن.

قوانین و شرایط خرید و فعالسازی پلاگین ها همون شرایط خرید خود نرم افزاره.

هیچ تحمیل یا اجباری هم برای استفاده از پلاگین ها وجود نداره.

هزینه پلاگین ها جدا در نظر گرفته شده تا کسی که نیازی بهش نداره مجبور به پرداخت هزینه بیشتر بابتش نباشه

هر کی نیاز داره استفاده می کنه و هزینشو پرداخت می کنه.کسی هم که نیاز نداره اگر خرید و فعالسازی نکنه بخش های دیگه نرم افزار بدون مشکلی بهش خدمت خواهند کرد.

قیمت خرید امتیاز استفاده و فعالسازی هر پلاگین در حال حاضر 600,000 تومان و با 25 درصد تخفیف نوروزی 450,000 تومانه.


اشتراک خرید دائمه یا به صورت ماهانه یا سالانه؟

دائم.

این دائم بودن شرایط و قوانینی داره که قبل از اقدام به پرداخت باید مطالعه و با آن موافقت کنید.

برای مطالعه قوانین و توافقنامه اینجا کلیک کنید.


به روزرسانی و آپدیت نرم افزار هزینه داره؟

خیر.

به هیچ عنوان.نه الان نه در آینده به روزرسانی نرم افزار برای کاربران هزینه ای نخواهد داشت.

برای مطالعه قوانین و توافقنامه اینجا کلیک کنید.


امکان داره نرم افزار رو به دلخواه من تغییر بدید؟

خیر.

بعضی ها انتظار دارن تولید کننده هر نیاز یا سلیقه یا روش کاری که دارن رو در نرم افزار فراهم کنه.

روی این انتظار یه برچسب پیشرفت نرم افزار هم میزنن و معتقدن که درخواست های شخصی و دور از منطقشون مورد نیاز همه هست و اگر چیزی که میخوان توی نرم افزار باشه باعث پیشرفت نرم افزار میشه.

جواب خیلی ساده و قاطع هست.خیر.

پیشنهادات و انتقادات همه در جای خود محترم و با ارزش هستن.اما درخواست های شخصی و بی منطق از طرف کاربر الزامی برای تغییر نرم افزار ایجاد نمی کنه.


پشتیبانی نرم افزار به چه صورته؟

در مورد آموزش و اطلاعات مورد نیاز به صورت کامل و دسته بندی شده داخل وب سایت پاسخگویی شده.

مشکلات احتمالی و سوالات رایج هم در همین بخش سوالات متداول پاسخ داده شده.

دیگر موارد فقط با تماس تلفنی بررسی خواهند شد.پیامک یا پیام در پیام رسانهای مختلف پاسخ داده نخواهد شد مگر در صورت نیاز و هماهنگی در تماس تلفنی.

لطفا بدون هماهنگی و کسب اجازه در هر ساعت از شبانه روز به شماره های همراه در پیام رسان های مختلف پیام ارسال نکنید.

آموزش کل نرم افزار با هزاران مبحث مختلف از طریق تماس تلفنی یا پیام امکان پذیر نیست.طبیعتا به بخش آموزش های ویدیویی ارجاع داده خواهید شد.

اگر به هر دلیلی پشتیبانی پاسخگوی تماس نبود لطفا صبر داشته باشید.مشکلات در هر شغل و برای هر شخصی وجود داره.درک کنید که در این ساعت یا حتی در این روز پشتیبانی مشکلاتی مهتر از جواب دادن به سوال تکراری مثل قیمت نرم افزار یا امکانات نرم افزار داره.

جای تاسف داره گفتن این حرف اما محترمانه و منطقی هر نوع مشکل یا درخواست خودتون را مطرح کنید.

هر مشکل و هر درخواستی شامل پشتیبانی نیست.هر ساعتی از شبانه روز شامل پشتیبانی نیست.

پشتیبانی قصد پیچوندن شما رو نداره.لطفا بپذیرید که میتونه مشکل از سیستم یا ویندوز شما باشه و نیازه به روش حل مشکل اعلام شده از طرف پشتیبان اعتماد داشته و احترام بذارید.

پشتیبانی هیچ مسئولیت و هیچ وظیفه ای در کوتاهی و سهل انگاری از طرف شما در مورد حفظ حساب کاربری نداره.لطفا قبل از هر گونه اقدامی قوانین و توافقنامه که پذیرفتید یا ملزم به پذیرفتن اون هستید رو کامل مطالعه کنید تا مشکلات به وجود اومده رو پای پشتیبانی نذارید.

برای مطالعه قوانین و توافقنامه اینجا کلیک کنید.

Copyright © 2024, AMP